14:13 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بهمن موتور

۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان پول مردم کجاست!؟
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: باید مشخص شود ۶۰۰ میلیارد تومان یارانه پرداختی دولت از بیت‌المال به شرکتهای واردکننده خودرو، کجا رفته و چه سرنوشتی داشته است.
پول مردم را از واردکنندگان خودرو بازپس بگیرید
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: دولت باید حدود ۶۰۰ میلیارد تومان یارانه پرداخت شده به واردکنندگان خودرو که متعلق به بیت‌المال هست را از این شرکت‌ها بازپس بگیرد.
پرداخت یارانه ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومانی به واردکنندگان خودرو
پایگاه خبری راد: بررسی لیست منتشره از سوی بانک مرکزی نشان می‌دهد که با توجه به تفاوت نرخ ارز دولتی و آزاد، حدود ۶۰۰ میلیارد تومان یارانه در قالب ارز دولتی به واردکنندگان خودرو پرداخت شده است.
پیش فروش هاوال H2 از 7 خرداد آغاز می شود +جزئیات
پایگاه خبری راد: معاون فروش بهمن موتور با اشاره به شروع دور دوم فروش هاوال اچ2 گفت: فروش هاوال H2، محصول جدید شرکت بهمن موتور، از روز دوشنبه 7 خرداد در وبسایت این شرکت خودروسازی آغاز خواهد شد.
کلیدسپاری نخستین «هاوال» ها انجام شد +جزئیات
پایگاه خبری راد: بهمن موتور که سال جاری را با تمرکز بر عرضه خودروی هاوال و معرفی این برند آغاز کرده است، در مراسمی نخستین خودروهای هاوال خارج شده از خط تولید این شرکت را به خریداران تحویل داد.
شرایط فروش هاوال H2 اعلام شد + قیمت و جزئیات
پایگاه خبری راد: شرکت بهمن موتور که شریک تجاری هاوال در ایران شناخته می شود، روش فروش هاوال H2 را اعلام کرد.
مزدا3 جدید به سبد فروش بهمن افزوده شد + زمان فروش
پایگاه خبری راد: شرکت بهمن موتور دور جدید فروش اینترنتی مزدا 3 جدید را آغاز می کند.
 گزارش ارزشیابی کیفی خودروها منتشر شد+جزئیات
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در بهمن‌ماه امسال در گروه خودروهای سبک 10 خودرو و در گروه خودروهای سنگین 8 خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.
خدمات نوروزی و امداد ویژه بهمن موتور
پایگاه خبری راد: طرح امداد نوروزی گروه بهمن از 28 اسفند 96 لغایت 14فروردین 97 خدمات پشتیبانی خود را به تمام مشتریان شرکت بهمن موتور در ایام نوروز ارائه خواهد کرد .
بزرگان صنعت و بازار خودرو به نصف جهان می روند
پایگاه خبری راد: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو از 3 تا 6 بهمن ماه جاری با حضور 10 مشارکت کننده برتر کشور برگزار می شود.
کارمانیا، بهمن موتور و ماموت مجاز شدند!
پایگاه خبری راد: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و وزارت صنعت که در روزهای گذشته با انتشار یک خبر، اسامی 13 شرکت مجاز به پیش فروش خودرو را اعلام کرده بود با پیگیری برخی از خودروسازان 3 شرکت جدید را به این لیست افزود.
لیست خودروهای ستاره دار آذرماه
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در آذرماه امسال در گروه خودروهای سبک 9 خودرو و در گروه خودروهای سنگین پنج خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.
دورهمی خودروها در مازندران
پایگاه خبری راد: سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مازندران سه شنبه 12 دی ماه جاری با بزرگان خودرویی کشور در قائم شهر آغاز می شود و این نمایشگاه تا 15 دی ماه ادامه خواهد داشت.
شایعه بنزینی زود خاموش شد!
پایگاه خبری راد: تکذیب شایعه بنزین ۱۵۰۰ تومانی بی‌گمان مهمترین خبر اقتصادی امروز بود.
ستارهه دارهای خودرویی را بشناسید
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در آبان‌ماه امسال در گروه خودروهای سبک 9 خودرو و در گروه خودروهای سنگین چهار خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.